About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Friday, April 1, 2011

nightmare


mesti korang penah npk kn sketches 2 ni kt fb aku
kt album sayabudakbarubelajar
aku sketch ni bkn aku tiru mne2 katun or movie or cerita pape
sketch ni aku buat sejurus lpas aku terjga dr tidur aku
2 ekor setan ni dtg dlm mimpi aku
tu yg jd nightmare tu
mmg xsdp doe tido biler kne nightmare kn
aku xtaw ape name antu2 ni
tp yg aku igt tu lah yg mcm aku sketch ni
sekor mata bulat besa kilat dah mcm cermin
kt dlm gelap mata dy mcm kucing lah ada memantulkn cahaya biler kne cahaya
kuku tajam n warna dy seakan2 hijau2 coklat lah
dgn giginya yg tajam,mulut yg besar
biler dy bukak mulut mek aih buruk rupa serius
yg lg sekor ni kalo nk diikotkan rambut dy putih
muke dy freaking seram lah
lg2 biler dy jeling
then mengilai menjerit sangat annoying giler
boleh terbang
tubuhnya dilitupi dgn kain putih yg buruk dan mcm sangat masam lah gaknyer
memang ketawa xbenti then kt dlm mimpi tu ada tye aku soklan n kata yg seram
tp aku xigt lg dah ape yg depa ckpkansangat seram lah
dah mcm betol2 lah
tp ni citer setahun yg lepas kot
tu je aku nk ckp sbnarnya.
sekian :)

jgn biar hidup anda diselubungi...misteriiiiiiii~

No comments:

Post a Comment