About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Sunday, April 3, 2011

cicak kurus mulakan strategi

ok sebelum ni kn aku ada wt page cicak kurus kt fb aku tu, sblum ni xusik pn.
tp td aku da mulekan langkah pertama dah.
aku transfer gambar2 artwork aku kt page tu,
then aku promote lah page tu,
thanks to JMB sbb tolong promote skali page cicak kurus aku tu.
dari yg like 0,sekarang sudah ada 25 dah yg like,
aku terase mcm xcaye plak. kejap je dlm 1 mlm dah 25 org yg like.
tersenyum lebar aku. hahaha
padahal semua fren2 aku je pn.
xpe,strategi aku start dr kawan2 then dr kawan2 lah pengaruh cicak kurus ni akan mule merebak. :)
kawan2 aku dah berjaya aku pn nk berjaya,
mungkin aku xdpt ikot mcm kawan2 aku tp aku ada cara aku tersendiri,
aku dah promise kt diri aku
one day aku pn mesti dpt cipta nama jugak,
aku nk org kenal aku, org kenal artwork2 aku,
aku nk menjadi setaraf dgn artis2 yg terkenal tu.
hopefully.


ni karakter yg aku wt default pic utk page cicak kurus
untuk ke page cicak kurus sila klik dibawah ni

No comments:

Post a Comment