About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Wednesday, October 13, 2010

siLembaB



Painting...painting...painting.....
knp tetibe aku terasa painting ni sgt susah yee
mcm sem sblum2 ni aku merasa kurang susah
tp sem ni aku terasa *ouh seksanyer nk buat painting
budak2 lain sume da start 2 mgu lpas da
tp aku masih terkedek2 gembo2
baru start mlm smlm
giler kn aku ni
org lain punyer painting sume da lbh kurang 80% siap
aku 40% pn blum tentu smpai
mmg sgt giler aku ni
sume gara2 demam yg melarat-sarat tuh
*damn demam! F*** u lah demam
kalo x painting aku da nk siap da
sem lpas kalo ikot kn aku da siap 2 mgu awal dah
sem ni lpas 2mgu bru nk buat
sgt giler lah (giler lg aku ckp...mgkin aku mmg da giler lah)
pergghhh....
deadline sudah dekat pula...
adakah aku mampu siapkan sblum deadline????
tiada sape yg taw..
kiter wait n see...
ahhha

*lihat lakonan sy nk amik pic ni..ahaha
sy npk sgt garang kn berbaju merah...awww!
apron sy xnpk kah???kalo npk pasti kelihatan sgt comel...
lalalalalala

No comments:

Post a Comment