About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Friday, October 22, 2010

karakter experiment

Cubaan aku yg kali ke????
ke berape ntah?aku xigt...
yg penting aku cube
first aku sketch karakter atas kertas
then da ok aku inking(simple jew)
pastu scan masukkn dlm laptop
gambaq mcm yg xberkaler kt atas tu
pastu aku try laa kaler pki photoshop
dpt ar gak aku kaler
mmg agak leceh gak
lg2 aku cume gune laptop jew
xder pki mouse plak tu
haha tu namenyer sentuhan ajaib zihan
haha
bayangkn lah kalo aku da ada tablet
(papan yg khas tuk lukis digital ni)
mesti aku ley wt lg gempak dr ni ar
xpew2
rilex dulu
nti2 ley bli ar menatang tu
yg ntg skrg aku cube tingkatkn lg bakat aku
(ayat nk poyo jew haha)
chaiyok lah jihan
berusaha
'KEEP MOVING FORWARD!'


*aku ada letak lambang cicak kurus kt situ yee..hehehe
sy sayang kamu lah ijan

No comments:

Post a Comment