About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Sunday, October 3, 2010

Expression

work aku yg ni mmg sgt berkaler
tp yg bestnyer kn bg aku
aku mengaler xpki berus,tp just gunekan jari jemari magic aku ni
hahadgn mnggunakan jari aku celup jari aku kt poster kaler
pastu mulelah meng'expression jiwa aku
jari jemari bergerak mengikut alunan j
iwa seni aku
aku buat ape yg terlintas kt kpala aku jew
xbyk pkir aku trus mencurahkn segala yg ada
dan terhasillah ni

LET GO - Artwork yg ni aku menggunakan teknik yg mcm aku ckp kt atas td
npk mcm seram pn ada tp berwarna warni
pd mulenyer aku nk lukis gambaq org tu jew
yg tercabut muke dy
aku draw pencil n kaler pki berus
then aku merasa kepuasan tu mcm xade taw
so utk memuaskan nafsu aku dgn kaler ni aku tolak ketepi berus
gune jari2 aku celup kaler dan tarah2 atas kertas tu
dr meratakan.merenjis n mcm2 lg ar gaya aku buat dgn jari2 aku
dan akhirnya terhasillah bnda ni
mgkin xlawa
tp bg aku puas ati
wlaupun sbnarnye aku still xbpew nk puas lg
aku bley katakn puas la jugak

ATE APPLE - artwork yg aku lukis ni time tgh klaparan
n kebetulan plak time tu kt atas meja aku ada sebiji jew epal hijau
lpas tu aku tbayanglah kalo epal tu mempunyai perasaan lapar mcm aku
adakah dy seperti singa yg lapar
atau ular atau kucing atau ia mmg spesies epal yg taw mkn jugak
hahaha
mmg teruk daya imaginasi aku
tp dr imaginasi aku tulah aku wt artwork ni
teknik menggunakan jari celup kt poster kaler
pastu kaler kt atas sekeping kertas bersaiz B3


2 comments: