About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Monday, November 8, 2010

B A H A G I A . . .


Ni adalah cerita filem pendek budak2 foto sem5
dan knp aku nk citer pasal ni?
sebab aku pn berlakon dlm filem pendek dorg lah
hahaha
tp kn watak aku sebenarnyer sbg tukang kasut jew
yg pnting aku dpt berlakon(walaupun scene aku cume ciput jew)
hohoi kawan2 banggalah member korg ni da pdi berlakon
haha
ok2
taw x time tgah shooting penggambaran ni pew yg plg kesian
si Mawar tu lah kne berlakon jd org gila
da lah kne pki baju buruk ntah pape
pastu muke kne mekap da mcm pew
dah tu kene jalan kt kaki lima tu
jauh plak tu jalan
time jalan tu kn ada pakcik cina jerit mase tgah shooting
"woi! org gila!"
hahaha
kesian doe si Mawar tu
tp pew ley wt
da watak dy kne wt cmtu kn
aku plak scene aku sng jew
just dtg kemas brg2 nk start kdi
pastu bakar rokok
gosok2 kasut,isap rokok
kemas2 nk balik
pastu dah
dialog aku pn pendek jew
"tu lah Bahagia,kesiankn dy"(tgok muke customer pastu geleng2kn kepala wt muke kesiankn)
simple giler
tp pnt dy mcm haram
mase nk wt scene aku tu ntah bpew byk dah rokok abis
sbb ada scene pki rokok kn ada yg xjd
so biler xjd kne ulang2 dan ulang
hahahaha
kt bawah ni ada sikit gambaq time shooting tu..haha








*thanks kt korg yg sudi amik aku jd pelakon
*thanks kt korg jugak sebab blanje aku sekotak rokok,baju singlet pagoda ng kasut rm6.50..haha
*seronok berlakon dgn korg

No comments:

Post a Comment