About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Wednesday, November 3, 2010

Animation AKU!!!

*ni cover DVD utk projek animation aku


Sumpah aku puas atilah utk percubaan pertama aku dlm animation ni.
walaupun ada scene yg aku xsmpat nk buat
tu yg aku terpaksa panjangkn scene berlari tu
tp pe pn aku puas ati lah,tp xbpew nk puas sgt pn
sbb animation aku wt xbpew nk smooth sgt
byk lg kekurangan
tp not bad lah utk percubaan pertama aku
ni sbnarnye projek utk subject TIME BASED fine art
ktorg blaja bnda asas jew
kne wt pki Adobe Photoshop
mulenyer aku wt bnda ni mmg byk lah aku sumpah seranah bnda ni
tp last2 bnda ni dpt gak cool down aku
lpas tgok hasilnyer
lpas ni aku nk try wt lg baik dr ni
aku rase cita2 aku nk jd animator mcm da makin dkt lpas wt menatang ni
rase confident tu da makin adalah
aku wt menatang ni kan bkn pki photoshop jew
aku ada gak pki Adobe Ilustrator
utk tracing karakter2 tu
mcm background utk animation aku tu aku maen tarah jew kt photoshop
amik brush kaler2 mcm tu jew
plg pyh nk wt dlm animation aku ni part daun jatuh tu
mmg pki byk giler frame walaupn part daun jatuh tu kejap giler
tp yg part tu lah yg aku plg byk dpt pujian
hehehe
sebab part yg tu kn nk kne pki byk frame
so mmg susah lah
mcm karakter ni kn npe aku wt karakter mcm tu sbb pe taw
sbb lgu yg aku plh ni kn mcm org yg tgah sronok bercinta
pastu aku gambarkn mcm bnda ni mcm sweet,comel lah
tu yg aku wt karakter tu jd mcm ala2 comel gitu lah haha
utk lagu tu kn
knp aku plh lagu tu
sbb aku suka lah
ntah mcm mane tetibe aku ley suke lgu2 mcm tu
mgkn sbb sjak aku dgn ijan aku ni kot
ngeee :))
utk warna dlm animasi aku ni aku plh warna2 yg lbh kurang mcm sweet2 lah
warna2 yg terang dan jelas yee
ada warna panas
n ada yg warna sejuk tp still npk terang
errrr
tu jew kot

No comments:

Post a Comment