About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Friday, July 2, 2010

luka lama berdarah kembali~


hohoho...xsangka doe...tempat luka lama jugak yg berdarah balik...sebelum ni luka mase latihan silat...kne tumbuk mbr aku...xtaw td aku g tolong org2 kg nk bukak bangsal kne blik tmpt luka lama...kne ng besi padat plak tu..mase kne tu terdiam kejap aku...blur2 jew...baik2 ng ktawa2 ng bdk2 bujang(aku pn da jd bdk bujang jugak la) trus diam seribu bahasa....rase mcm jd tanggang pn ada...membatu kejap...mule2 aku xrase pape...pastu kpala aku trase mcm 'guling2 mcm tenggiling'(ayat shin cahan sambil wt aksi berguling2 dy)....1 bnda pn aku xpkir time tu...sampai la tetibe aku terase sesuatu bergerak diantara kening ng mata aku...skali tu darah ar ngalir menutupi mata aku..aku trus 'huish!,darah' sambil tgan aku ltak disekitar luka tu...mbr aku trus cpt2 g amik daun senduduk,pastu dy lumatkn..aku g basuh luka aku..pastu mbr aku ltk daun senduduk tu tutup luka aku...bru darah bnti kejap...pastu sambung blik ktawa2 n wt keje...hehehe

No comments:

Post a Comment