About Me

My photo
im just person trying to be an artist :)

Thursday, June 24, 2010

Tak terduga

Mlm smlm aku tidur awal. xpnh2 aku tidur awal tetibe mlm tu terase mengantuk sgt.
aku rase xsdp ati jew. biler pg plak aku pn tbgun awal gak. slalunyer aku 'bangkong' sampi kul kul 11. tp ari ni sgt awal aku bgn.
lpas aku bekpas pg td aku ntah tetibe tgerak ati aku nk on9 pagi. aku pn on la laptop aku, biler da on aku bukak 'Goggle Chrome' aku mcm biase n bukak akaun 'Facebook' aku.
benda pertama yg aku tgok adalah status yg di'post' Zihan Nordin. kt status dy tu dy tulis "terkejut dgn berita kehilangn sahabat, rasanya seperti baru saje bergurau senda gelak ketawa bersama arwah. semoga arwah Nurliyana Surib ditempatkan dikalagn orang2 yg beramal soleh. Amin..=(=(".
aku yg terbaca tu tersentap kejap,tetibe terase sebak n tergamam seperti masa terhenti sekejap. punyer la aku terkejut. dlm ati aku kata "inalillah, bia betol ni dy da xder. bia betol"
lalu utk aku dptkn kpastian aku bukak la fb Nurliyana Surib. pe yg aku dpt ianya memang benar. sume org yg post status mereka sue ber'tag'kn name Nurliyana. kt situ gak aku dpt taw kmatiannya seawal pkul 1.30 pg. dan punce keatiannya adalah disebabkn kanser perut yg dihadapinya.
aku xsangka betul hari ni aku akan khilangan seorang lg kawan.
aku xdpt nk berbuat ape2 dan hnya mampu menyedekahkn al-Fatihah sahaja kepada insan yg bernama Nurliyana binti Surib. moga rohnya dicucuri rahmat dan insan tersebut ditempatkn dikalangan org2 yg beriman. Insya-Allah~


DIRIMU DALAM INGATAN
NURLIYANA SURIB

1 comment:

  1. arwah seorang yg baik. semoga rohnya dicucuri rahmat. amin...

    feel free,go here :)
    izyan's

    ReplyDelete